2016. október 27., csütörtök

Mámorító első alkalom [SeXing] 18+

Sziasztok :) A múltkor említett SeXinggel jöttem ma, ha már Yixing MV van *-* És igen, jól látható 18+, viszont senki se váron tőlem hard yaoi-t! Régebben is említettem már, nem igazán szeretek csak úgy légből kapottan írni ilyet, ez is kivételesen jött. Régóta gondolkoztam rajta és mikor ez a kép szembe jött velem ismét felötlött bennem, de aztán elvetettem, de aztán, mint valami égi jel, jött egy videó is és végül csak megírtam. Már vagy két napja kész van, ha nem több, de nagyon nem voltam biztos benne, hogy egyáltalán meg fogom osztani veletek. Nem is igazán tudom jó lett-e vagy sem, ezt rátok bízom :3 Na, kellemes olvasást ^^

Cím: Mámorító első alkalom
Páros: SeXing / LayHun /HunLay
Szereplők: Oh Sehun és Zhang Yixing (Lay)
Korhatár: 18+
Figyelmeztetés: fiú x fiú szerelem, erotikus tartalom
Megjegyzés: Név nem hangzik el benne, csak utalások vannak a párosra, úgyhogy akár másokkal is elképzelhető a dolog.


Csöndes sóhajok, hangos nyögések, szerelmes pillantások, ígéretek töltötték meg a hatalmas szobát, amiben két fiatal végre egymásé lehetett. Fájdalmasan nyikordult meg az öreg ágy a felette mozgó két testtel együtt, mikor az idősebb fiú egy erősebb lökéssel igyekezett szerelméből kicsikarni az előzőeknél is kéjesebb hangokat.

A cselekedet sikerrel járt; a fiatalabb belemarkolt a lepedőbe, illetve a felette lévőbe is belemélyesztette körmeit, közben nem fogta vissza magát és egy az eddigieknél is hangosabb kiáltást engedett ki. Az ében hajú győzedelmes mosolyt villantott az alatta fekvőre, de esze ágában sem volt abbahagyni, amit elkezdett, szerette volna még többször is hallani tőle.

Persze mindeközben a másiknak is megvoltak a saját kis ötletei és szándékában is állt megvalósítani őket. Egy erőteljesebb rántással intézte el, hogy helyet cseréljenek, így immár ő volt az, aki fölülről nézett a párjára. Vigyorogva simított végig szerelme hófehér mellkasán egyetlenegy ujjal és olyan lassan, amennyire csak képes volt rá. Csodálattal a szemeiben követte a selymes bőrt, ahogy tagjával haladt egyre lejjebb és lejjebb.

A fekete hajkoronájával megáldott fiú türelmesen várt, egyébként sem tervezett sietni sehova sem és a társa sötétben csillogó szemei teljesen elbűvölték. Sosem volt lehetősége látni őket még ilyen körülmények között és nem akart lemaradni róluk még csak egy pislogás miatt sem. A kis pöszét mindig is gyönyörűnek találta, különösen a tekintetét, de most, ahogy a barna íriszei már-már feketén fénylettek, minden gondolata elszállt, mintha egy könnyű kis tollpihe lett volna, csak a szépséges szemeket látta maga előtt.

A fiatalabbat elégedettség töltötte el, ahogy észrevette hogyan méregeti szerelme és ismerte őt már annyira, hogy tudja, neki fel se tűnt, hogy ő hogy néz rá. Hogy mennyire tökéletesnek találta minden porcikáját. A vékony, de kellőképpen edzett test, a telt ajkak, a férfias arccsont, az érzékeny nyak, a folyton a nyelvét hívogató kiálló kulcscsont, a kockás has, a feszes combok.  És azok a szemek, amik akkor, négy hónappal ezelőtt elbűvölték őt, ott a kis cukrászdában.

Ahogy a kínai forró tenyere a hasára, majd férfiasságára simult, elhaló hangon sóhajtotta társa nevét a helyiség csöndjébe, ezzel megtörve is azt. Remegve kapaszkodott bele vállaiba, mikor az felült, majd arcát a gyönyörű ívű nyakba temette és halkan, értetlenül nyöszörögve kérte a folytatást. És meg is kapta, mert párja leste minden kívánságát.

Lágyan siklottak lejjebb az idősebb ujjai a formás combokra, majd minden további nélkül emelte maga köré az izmos lábakat és egy kisebb lökéssel kérte a barnát, hogy folytassa a mozgást. A jelzés után hamar leesett a másiknak, hogy ebben a helyzetben ő diktálhat és ez tetszett neki. Huncut mosollyal ajándékozta meg szerelmét és az rájött, talán hiba volt engedni az irányításból.

Nagyon is ráérősen, komótosan mozdult meg csípőjével, ezzel az őrületbe kergetve a fekete hajút, de rövid időn belül visszájára fordult a dolog, sosem tapasztalt érzéseket váltott ki ez az aprócska mozzanat belőle és nyilván párjából is. Olyan volt, mintha minden sejtjük osztozott volna a mámorban, amit éreztek.

Lihegve, zihálva pillantottak bele egymás szemeibe, majd a kínai értve a ki nem mondott szavakat, gyengéden visszadöntötte magukat a párnák közé és egy másodpercet sem várva veselkedett neki, hogy végre mindketten átléphessék a gyönyör kapuit.

Varázslatos éjszakát és nem mellesleg reggelt töltöttek el együtt. Sokszor kerül szóba közöttük a téma, de mindig arra jutottak, hogy inkább várni kéne még és megérte. Türelmesek voltak, nem siettek sehova és az egész tökéletes volt úgy, ahogy volt. Nyilván nem teljesen tökéletes, de számukra az volt, mert szerették egymást. És ezt egyikük sem mulasztotta elmondani egyszer sem.

4 megjegyzés:

  1. Válaszok
    1. Örülök, hogy így gondolod és köszönöm, hogy írtál ^^

      Törlés
  2. Sziaa.~

    Hát őszintén nem terveztem, hogy ehhez a történetedhez írok pár sort, de hát így esett (és hát puff).
    Nem támogatom a smut elvét, hiszen a legtöbb igénytelen és túlontúl nyers, pont azt nem ragadják meg vele, ami a szeretkezés lényege lenne, így jól esett egy ilyen történetet olvasnom, egy ILYEN párossal.:3 Terveim szerint már a TaeXinghez is írtam (vedd úgy, hogy ott van, imádtam, elolvastam már többször is, de sajnos kollégiumi élet megnehezíti az ember életét és egy idő után azért már nem tartja olyan fontosnak a véleményezést az ember, DE tényleg nagyon imádtam, és TaeXing és úristen.Q_Q Áldlak, nagyon áldlak!).
    Ezért a részért meg legszívesebben visszaütnék, azt hiszem, csak nem tudom, hogyan, de azért érezd a fájdalmat, ahogy én is.Q_Q
    "Hogy mennyire tökéletesnek találta minden porcikáját. A vékony, de kellőképpen edzett test, a telt ajkak, a férfias arccsont, az érzékeny nyak, a folyton a nyelvét hívogató kiálló kulcscsont, a kockás has, a feszes combok. És azok a szemek, amik akkor, négy hónappal ezelőtt elbűvölték őt, ott a kis cukrászdában."
    Szóval. Azt hiszem, kell valami megoldás arra, hogy sínylődj bűnödért. ._.
    Köszönöm, hogy olvashattam (és sajnálom, hogy a másikhoz nem írtam)!

    Sumire

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia ^^

      Hasonlóképp érzek én is, ezért sem tudtam először, hogy megosztom-e, nem voltam biztos benne, hogy olyan lett, mint szerettem volna, de ezek szerint elértem a célom :3

      Örülök, hogy tetszett és, hogy a TaeXing is (amit ezentúl TaeXingnek hívok, ha már felvilágosítottál múltkor :D). Tudom, hogy nem könnyű annak ellenére, hogy én nem vagyok kollégista, ezért is esik jól, hogy írtál nekem :3

      Ha Yixing szerepel a büntetésben, jöhet! Bármit vállalok! *-*

      Én köszönöm, hogy véleményt írtál nekem! :3

      Cass

      Törlés